APRASYMAS: Volkswagen
pradėjo dirbti automobilių per 1970 m. pradžioje, kaip dėl senėjančios
Karmann Ghia kupė pakeitimo ir ją paskyrusiai Tipas 53 viduje. Apie
golfo platforma / Triušiai ir Jetta buvo naudojama remti naujas
Scirocco, nors beveik kiekvieną automobilio detalė buvo iš naujo
inžinerijos naudai sportiškesnę vairuoti, ir modelio visiškai naujas
stilius, penned pagal Giorgetto Giugiaro, buvo Driežas ir sportiškesnis, nei vienos iš tų Golf arba Jetta. Pradėjo
prieš šešis mėnesius iki golfas,, siekdamos išspręsti bet kramtyti
rūpesčius prieš gamybą didelės apimties hečbekas pradėjo, [2] Scirocco
buvo parduoti Europoje 1974 m. ir Šiaurės Amerikoje 1975 metais. Mark
I, modelių rodoma keturių cilindrų variklių diapazonas su poslinkiai
1,1-1,6 L (1,7 L Šiaurės Amerikoje (1975 1.5L (1471), 1976-77 1.6L, 1978
1.5L (1457), 1979-1981 1,6 JAV modeliai),
visi featuring vienos orinės veleno ir du vožtuvus vienam cilindrui
1975-1978 metų modelis JAV transporto priemonių turėjo 4-pavarų
mechanine transmisija;. už 1979 metų modelis, JAV transporto priemonių
turėjo 5-pavarų mechaninė transmisija Suprantama, automatinė pavarų
dėžė. įrengtas Sciroccos buvo reti. JAV Scirocco Turbo 0 Serie 1,6 [3]
Automobilių mažai pasikeitė prieš pakeičiama į 2 Žymėti versija 1982 (Europoje). Tačiau,
oro kondicionavimo tapo prieinama kaip vidaus rinkoje parinktį
rugpjūtis 1975 [4]. Galimybę modernizuoti įrengimo, kartu su didesne
baterija, buvo pasiūlyta dabartiniais savininkais. [4]
Per Mark I, gamybos, buvo subtiliai keisti kūno ir apdaila. Be
1977 (1976 buvo pirmieji metai), tipiniai dviejų stiklo valytuvų
sistemos pakeitimų bendrosios valytuvų kuris parkų keleivio pusėje nuo
priekinio stiklo. 1978 m. atskira visą šoninių gabaritinių ir posūkio signalą, pasikeitė kartu vyniojami aplink apelsinų objektyvas. Kiti
vidutinės gyvenimo pokyčiai apima chromo bamperių su gumuota galinius
dangtelius į plastikinį vientisas apgaubiamojo buferis. 1979 m. vienas gabalus "vėliava" stiliaus veidrodžiai perkėlėte į dviejų dalių apgaubta veidrodis. Taip pat buvo specialus variantai visoje Pažymėti I gamybą. Dauguma
skiriasi dažais schemas ir apdaila, vyko specialūs redakcijos vadinamas
"SideWinder", "SideWinder II", "Šampanas Edition", "Šampanas Edition
II" ir "S". Šampanas Edition II "tik atėjo balta su juodais akcentais. NA modeliai 1980 "S" versijos atėjo tik trijų spalvų, Alpių balta, juoda ir Marsas Raudonoji su unikaliu spalvos akcentais. Po
to sekė 1981 "S" versijos, kuriose tik atėjo Kosmosas Sidabrinė
metallic, Cirrus Pilka metallic ir Mars Red be spalvų akcentai. Rankiniu
būdu ištraukiama stumdomas plieno stoglangiai buvo turima galimybė dėl
"S" versijos, ir galbūt ne "S", transporto priemonių, taip pat.
APRASYMAS: Labai naujo dizaino "Mark II" variantas (viduje paskirta Tipas 53B) buvo parduoti 1982 metais, nors jis liko A1 platforma. Vienas Unikalios Mark II "buvo spoileris ant bagažinės dangčio vidurį iki galinės liuko stiklo vietą. Ciklo
viduryje atnaujinti įvyko 1984 metais, kurioje dalyvavo nedidelių
pakeitimų per 1982 m. modelis: pašalinus nurodyta "Scirocco" scenarijų
iš galinio liuko (toliau spoileris), pertvarkyta oro kondicionavimo
kompresorius, ir įvairių stabdžių pagrindinis cilindras su į -line dozavimo vožtuvai ir stabdžių šviesos jungiklis montuojamas prie pedalo, o ne ant pagrindinio cilindro. Pusė
per 1984 metų modelis būdas, naujų kosminės erdvės taupymo atsarginis
ratas buvo pridėta, kad jei kambarys didesnis degalų baką (su antrosios
"perdavimas" kuro siurblio). Odinis salonas, elektriniai langai ir veidrodėliai, oro kondicionierius, ir vadovas stoglangis buvo galimybių visiems metus. Variklio galia ir sukimo momentas nuolat didėjo per metus. 1984 metų modelis pamatė du valytuvai grįžti (pirmininko didelės bendros valytuvas), nėra, nes 1976 m. modelių. 1982 ir 1983 modelių, kuriuos pagamino 74 AG (55 kW) ir 90 ft · lbf (120 N · m) sukimo momentą. Variklio kodas buvo LT. 1984 modelių, kuriuos pagamino 90 AG (67 kW) ir 100 ft · lbf (140 N · m) sukimo momentą, variklio kodas buvo JH. Viduryje-1986,
16-vožtuvas modelis buvo išleistas Jungtinėse Amerikos Valstijose ir
Kanadoje, kurioje dalyvavo viso kūno sijonas, didesnių galinis
spoileris, ir ašaros lašo formos rato laiko tarpsnių būtų atskirti nuo
Mark II "8-vožtuvas modeliai. Dviejų
variklių pasiūla buvo PL kodas (su 123 AG (92 kW) ir 120 ft · lbf (160 N
· m) sukimo momento), o vien tik Europos KR kodas (139 AG (104 kW)),
kuri neturėjo emisijos įranga.
Kaip ir pirmosios kartos Scirocco, automobilis buvo surinktas vardu Volkswagen pateikė Karmann Osnabriuko. Scirocco pardavimai ir toliau iki 1988 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose, 1989 m. Kanada, ir 1992 m. Vokietijoje.
Scirocco
buvo veiksmingai pakeičiami Corrado į VW line-up, nors tai ir buvo
parduoti nuo 1989 m. ir ja siekiama toliau Geriausios.
Scirocco III (2008–present)
Trečia karta
Gamyba: 2008 Asamblėja:Autoeuropa,Palmela,Portugalija Kėbulas: 3-durųhečbekas Platforma:Volkswagen Group "A5(PQ35)platforma Variklis:1,4LTSS122AG(90kW;120AG) 1,4LTSSBlueMotiontechnologijos122AG(90kW;120AG) 1,4LTSS160AG(118kW;158AG) 2,0LTSS210AG(154kW;207AG) 2,0LTDI140AG(103kW;138AG) 2,0LTDI170AG(125kW;168AG) Perdavimas: 6-pavarų mechaninė 6-pavarųautomatinę DSG 7-pavarų automatineDSG Ilgis: 4256mm(167,6m.) Plotis: 1810mm(71,3m.) Aukštis1404mm(55,3m.) Nuosavamasė:2.862 £(1298kg) Susijusios:VolkswagenGolfMK5 SEATLeónMk2 APRASYMAS: Volkswagen
oficialiai paskelbė 2006 m. birželio gamybos naujas Scirocco modelio
Autoeuropa Surinkimo gamyklos Palmela, Portugalija. [5]
Naujas
modelis, identifikuojami pagal vidaus tipo numeriai 137 arba 1K8, yra
pagrįstas PQ35 platforma Golf V ir buvo pristatytas 2008 m. Ženevos
automobilių parodoje. Jis buvo parduoti 2008 m. vasarą Europoje, su pardavimų kitose šalyse pradžios 2009 m. pradžioje. Vokietijos modelis turėjo kaina 21.750 €. [6]
2008>
modelis Scirocco gavo 5 žvaigždučių saugos įvertinimas iš EuroNCAP net
po vairuotojo sėdynėje sėdinčio manekeno paspauskite jį galvą nuo vairo,
nes oro pagalvės "dugno out". Išbandytą pavyzdį, buvo kairiajame pavara 3-durų hečbekas ir įmetė 4 srityse:
* Suaugusių keleivių 87%, 31 taškų. * Vaikų Keleivių 73%, 36 taškų. * Pėsčiųjų 53%, 19 taškų. * Saugos Assist 71%, 5 balai [7].
[Taisyti] IROC koncepcija (2006)
Koncepcinis
automobilis peržiūrit tada artėjančius Scirocco III buvo pristatytas
2006 m. Paryžiaus automobilių parodoje. [8] Pavadinta IROC, nuo vidurio
keturių raidžių "Scirocco" [9], jis naudojamas 200-AG TSI variklį. [Taisyti] 2,0 TSS EA888 (2008)
Naudoja
IHI K03 vandeniu aušinami turbokompresorius įtrauktas į išmetimo
kolektoriaus (BorgWarner naudojamas EA113 2.0 TSI versijų) [Taisyti] Scirocco GT24 (2008 -) Scirocco GT24 Formulės
Scirocco GT24 yra lenktyninio automobilio už 24 valandų lenktynėse "Nürburgring. Ji turi 2.0L TSI variklį vertinta 325 AG (239 kW; 321 AG) ir 340 N · m (£ 251 × Ft) @ 2100rpm, DSG transmisija.
GT24 buvo pristatytas GTI Meet 2008 m. Wörthersee [10]. [Taisyti] Scirocco Studie R (2008)
Studie
R koncepcinis automobilis remiantis Scirocco GT24, po Volkswagen
atšaukė Scirocco R32 gamybos [11] Jis turi 2.0L TSI variklį vertinta 270
ps. (199 kW; 266 AG), 6-pavarų dvigubos sankaba,
4-stūmoklinių stabdžių apkabos ir garso optimizuotas dujų išmetimo
sistema su ovalo formos, šlifuotas išmetamųjų dujų vamzdžiais.
Studie R buvo pristatytas Bolonijos automobilių parodoje. [12] [13] [Taisyti] Scirocco R (2009 -)
Scirocco R gamybos modelis, pagrįstas GT24. Jo
2.0L TSI variklis yra įvertinta 265 AG (195 kW; 261 AG) esant 6000rpm
ir 350 N · m (£ 258 × Ft) ne 2500rpm, didelės oro įsiurbimo angos
priekinio buferio, integruotas priekinis spoileris, bi-ksenono žibintai ,
didesni galiniai stogo krašto spoileris, juodas difuzorius, dvigubas
išmetimo chromu vamzdžiais, Talladega 18-lydinio ratlankiai [14].
JK modeliai buvo parduoti 2009 m. [15]. [Taisyti] Scirocco 1.4 TSI BlueMotion technologijos
Scirocco BlueMotion Technologijos 1.4l Turbo (122PS) variklis su BlueMotion technologijų paketą. Šis automobilis pasižymi 68AH baterija ir sumažino teršalų išmetimą dėl specialios padangos ir kitos pavarų dėžė specifikacijos [Taisyti] Nėra Šiaurės Amerikos versija
2007
m. balandžio mėn Volkswagen Amerikos viceprezidentas Adrianas Hallmark
teigė, kad "Volkswagen pageidaujamą nekelti Scirocco į Šiaurės Ameriką,
nes jis gali neigiamai paveikti GTI pardavimo [16]. Vėliau buvo
teigiama, kad galutinis sprendimas bus priimtas 2008 m. Martinas
Winterkornas ( Volkswagen generalinis direktorius), o ne "Volkswagen of America". [17]
Ankstyvą
kovas 2008 MotorAuthority pranešė, kad, atsižvelgiant į didėjantį
atotrūkį tarp Amerikos dolerio ir euro, Scirocco nebus prieinami
Amerikos Vartotojai. "Šis automobilis tiktų JAV rinkoje, tačiau esant dabartiniam valiutų kurso nebūtume jokių pinigų." Volkswagen pardavimų ir rinkodaros vadovas Detlef Wittig sakė "Bloomberg" žurnalistais.